Look up into the stars and you're gone.

Look up into the stars and you're gone.
Look up into the stars and you're gone.

2015 m. gruodžio 10 d., ketvirtadienis

Aš ir vėl, mielą eilinį kartą savęs visai visai nenustebinau - kažkur ir vėl per šią savaitę spėjau praganyti Mėnuo Juodaragio apyrankę, kurią nusiimdavau tik labai ypatingais atvejais, atminties kortelę, auskarus, reikalingus lapus ir dar turbūt krūvą dalykų, kurių tiesiog nepamenu. Išvada nuo neatmenamų laikų - daiktai pas mane neužsilieka.

Yra du variantai.

a) aš žiūriu į pasaulį optimistiškomis akimis ir esu visai nematerialinis žmogus ir man daiktai nereiškia kažko ypatingo.
b) aš esu žioplas, kvailas, neatidus, bukas, netausojantis turto vaikas, kuriam reikia gero sprigto į kaktą, kad tapčiau atidesnė. 


Turbūt pirmas variantas per daug tobulas, kad būtų tiesa. Ech. Turbūt be proto įdomus būtų dalykas surasti visus daiktus, ką tik kada nors esu pametusi.



-Gertrūda.

Komentarų nėra: